1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 17
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: rak płuca pomocy :(
Łukasz123

Odpowiedzi: 37
Wyświetleń: 9982

PostDział: Nowotwory płuca i opłucnej   Wysłany: 2014-07-02, 21:48   Temat: rak płuca pomocy :(
Dziękuję dokryma i tam-tam-taram za uwagi , właśnie dlatego mama pozwala rozmawiać mi z lekarzami , bo jestem stanowczy i lekarz musi ze mną porozmawiać, mama zresztą nie uczestniczy tak często w tym wszystkim bo jej stan zdrowia i psychika po tym całym szoku na to nie pozwala , zresztą sam wolę się tym zająć, nie chodzi tutaj o to że jestem ''za grzeczny '' wcale nie - jest wręcz przeciwnie - problem w tym że na oddziale wczoraj nie było kogo zapytać bo po południu nie było lekarza - a nie że nie chcieli ze mną rozmawiać, Dzisiaj była siostra bo ja nie dałem rady rano być przed zabiegiem , podobno zabieg był konieczny , zrobił się tam ropień i cały czas utrzymywała się gorączka,


Jutro mam rozmowę z Ordynatorem to dowiem się wszystkiego , Tata po operacji czuł się w miarę dobrze , romawiał ze mną , więc dobre i to...
  Temat: rak płuca pomocy :(
Łukasz123

Odpowiedzi: 37
Wyświetleń: 9982

PostDział: Nowotwory płuca i opłucnej   Wysłany: 2014-07-01, 22:06   Temat: rak płuca pomocy :(
Witam Wszystkich w dniu dzisiejszym dobre i złe wieśći ,
Dobre : spotkałem onkologa który prowadzi leczenie - stwierdził że badał Ojca i nie widzi nic ''onkologicznego''