1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znaleziono 1 wynik
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Niedrobnokomórkowy rak gruczołowypłuca prawego -podejrzenie
Edka1977

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 5449

PostDział: Nowotwory płuca i opłucnej   Wysłany: 2016-01-28, 07:10   Temat: Niedrobnokomórkowy rak gruczołowypłuca prawego -podejrzenie
Witaj.
Nie jestem lekarzem ani fachowcem ale z doświadczenia co nie co wiem już.Niespełna miesiąc temu tez prosiłam na forum o oświecenie i została mi pomoc udzielona poniekąd.
Wiec,z prześwietlenia na pewno nie można wycztac jaki to rodzaj raka- o ile to jest rak.Po zapaleniu płuc mogą pozostawać cienie i dlatego dla pewniejszej diagnozy robi się TK.Moja mama (60 lat) w roku miała 3 razy zapalenie płuc co jest jednym z pierwszych objawów że coś sie dzieje i może wskazywać na chorobę nowotworowa. Później TK co potwierdziło guza na prawym płucu.Załamanie psychiczne nastąpiło po usłyszeniu diagnozy do tego stopnia,że lekarze nie dawali szans na dalsze życie...wszystkie parametry badań były złe....jakby organizm rozpadał się.Nie mogli zrobić bronchoskopii co by wyjaśniło jaki to RODZAJ RAKA.Dopiero po tym badaniu można stwierdzić rodzaj i podać odpowiednie leczenie.