1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 2
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Mam dość chorego męża
gaba

Odpowiedzi: 37
Wyświetleń: 22258

PostDział: Psychoonkologia / emocje w chorobie nowotworowej   Wysłany: 2015-04-13, 09:58   Temat: Mam dość chorego męża
Ja bym na Twoim miejscu nie brała rozwodu. I optując za tym nie biorę pod uwagę żadnych względów etycznych i moralnych - tylko czysto praktyczne.(ostatecznie jestem inżynierem)

1. nie ma się gdzie wyprowadzić, żaden sąd nie orzecze eksmisji, więc i tak jesteś skazana na jego towarzystwo do śmierci.

2. Jeżeli on znajdzie się w "nędzy" to nawet po rozwodzie na Tobie będzie spoczywał obowiązek alimentacyjny.

3. Jeżeli będzie miał adwokata to wyobraź sobie co taki adwokat powie o Tobie w sądzie i jak w tym naszym kochanym kraju sąd podejdzie do kobiety która nie chce "nieść swojego krzyża" do śmierci.

4. Moim zdaniem nie uwolniłaś się od niego uczuciowo, chcesz rozwodu bo nie możesz patrzeć jak się sam zabija na własne życzenie. Musisz jednak wrócić do psychologa powiedzieć jasno że chcesz patrzeć obojętne, tak jak np na sąsiada: Szkoda że się stacza ale przecież nie będę wchodzić w cudze życie.

5. Zadbałabym i to jak najszybciej o rozdzielczość majątkową, można pomyśleć o separacji zarówno w sensie dosłownym (przearanżowaniu mieszkania tak żeby miał swój oddzielny pokój - którego nie będziesz sprzątać!) jak i w sensie prawnym.