1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 4
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Wyniki badania histopatologicznego
missy

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 8440

PostDział: Nowotwory złośliwe skóry, czerniaki skóry i oka   Wysłany: 2015-05-30, 21:15   Temat: Wyniki badania histopatologicznego
Przykro mi, nie umiem Ci nikogo polecić tak wprost. Ale jestem pewna, że zarówno lekarze z http://www.uck.gda.pl/ind...ekowo-twarzowej
jak i ze szpitala wojskowego na Polankach oraz z dawnego Wojewódzkiego ( teraz Copernicus) to dobrzy lekarze i skuteczni operatorzy.
Wiem, że jest kilka "dobrych" nazwisk w Sanitasie ( na Zaspie). Z tym, że to prywatne wizyty.
Pozdrawiam.
  Temat: Wyniki badania histopatologicznego
missy

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 8440

PostDział: Nowotwory złośliwe skóry, czerniaki skóry i oka   Wysłany: 2015-05-30, 13:56   Temat: Wyniki badania histopatologicznego
frango,
Ok, skoro to była taka większa akcja z przeszczepem skóry włącznie, to rzeczywiście teraz nie ma sensu robić usg, za wcześnie na to. Natomiast po zagojeniu się ran i zniknięciu ewentualnej opuchlizny warto skonsultować się z lekarzem i ustalić, jak ma wyglądać obserwacja. Jeżeli w pozostałej części ślinianki są komórki nowotworowe, to wiadomo, że będą się namnażać. Pytanie, jakie badanie diagnostyczne i jakie leczenie jest najsensowniejsze - sugerowałabym po prostu wizytę u "czynnego chirurgicznie" otolaryngologa.
Pozdrawiam