Witam serdecznie sobotnio
Z kręgów zbliżonych do sfer wiem że dziś czeka mnie całkiem fajny dzień nic nierobienia...
Ale trochę obawiam się że jak zacznę zbyt dużo nasładzać się ewentualnymi smakołykami, które gotowe jesteście dla mnie przygotować... trochę ryzykowne.
Według słów mojej głównej dietetyczki nie znam się wcale na kuchni, i wystarczy mi tylko aby podstawić mi pod gębę coś czego sam nie zrobię i to w zupełności mi wystarczy do szczęścia...
I to jest niestety racja...
Nie mam jakichś specjalnych, ulubionych potraw, jem wszystko co tylko nadaje się do jedzenia, ale na dobry bigos, lub gołąbki zawsze znajdę miejsce nawet po obfitym obiedzie
Soboty są tutaj obłędne, pobudka tak jak co dzień, śniadanie trochę później i cały czas laba, żadnych obowiązków żadnych poleceń nic bezkrólewie i bezczynność, całe szczęście że net chodzi trochę lepiej niżeli w inne dni, jest szansa, że może powędruję trochę po Forum. Tego brakuje mi chyba najbardziej.
Jeśli chodzi o odczucia i refleksje z napromieniania... to jakoś nie czuję żadnych dolegliwości ani zbawiennych skutków działania, jedynie zwiększono mi liczbę tabletek zarówno leku głównego jak i ochronnych, dorzucając Thiokodin na kaszel...
Jest jeszcze jedna sprawa.
Po napromienianiu klatki piersiowej sypiałem stosunkowo dobrze i długo... teraz jest jakoś tak nijako, sypiam może nie to że kiepsko, ale krótko, może wychodzi ze mnie natura wsioka, który potrzebuje ciszy, spokoju i kumkania żab aby wysypiać się dobrze i długo, że nie służy mi stosunkowo ruchliwa ulica i park w sąsiedztwie, gdzie w zaciszu placu zabaw wyzwolone pary uprawiają swobodne dyskusje może nie nazbyt przeintelektualizowane ale dostatecznie głośne...
Cholerka, chciałbym móc tak jeszcze jak oni...
Pozdrawiam przedobiednie
Romek
Pamiętasz co mi napisałeś?
" zapewniam, że damy radę i Ty, i ja...
Musimy tylko chcieć..."
Teraz trzeba się tego trzymać. Byłam wczoraj przejazdem w Krakowie i myślałam o Tobie